I TURNED MYSELF UPSIDE DOWN

helgen har vart blandad. vissa stunder har vart sämre och andra har vart väldigt bra. som igår när jag, jimmy, tette & simon tog pendeln till linköping för att fira vår systerdotter som fyllt 7 år. jag saknar min syster så mycket och hennes fina flickor! det var skönt att äntligen träffa dom igen :) och jag hoppas det inte dröjer länge tills nästa gång.
ska iväg och träna med mamma om några timmar. ska bli skönt! vågen visar iaf resultat efter all träning och jag hoppas det fortsätter så :p I'm happy! men nu måste jag äta något innan hela klocket hör min mage kurra. vi hörs se, puuuuss.




Haha.. och jag måste vakna innan jag sover bort hela mitt liv känns det som xd fan.. nästa gång hänger jag med er och tränar !

2011-03-28 // 15:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback