IT IS ALWAYS RAINING

heeeeeej. känns inte som en så bra dag idag, för det första börjar jag skolan om 5 min men jag är inte där. jag sitter i sängen i stort sätt nyvaken. ska börja fixa mig efter jag skrivit klart det här inlägget och försöka komma iväg till nästa lektion. bättre det än inte alls.
jag har tagit på mig för mycket känns det som just nu.. jag är stressad hela tiden och mår bajs. jag har börjar gnissla tänder på nätterna vilket min käke inte alls pallar med så jag har skit ont hela tiden och kan knappt öppna munnen. måste nog ringa tandläkaren och be om nån hjälp för jag pallar inte med att ha såhär ont. det är jätte jobbigt när jag ska äta också..
men vi hörs senare, puuuuss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback