IT'S LIKE WISHING FOR RAIN AS I STAND IN THE DESERT

god morgon på er!
idag är det skola och träning som gäller för mig.. och jag måste vila ordentligt ikväll. ta det lugnt och försöka släppa allt som oroar mig. jag är på helspänn heela tiden och jag kommer snart inte orka med mer. jag önskar jag visste hur jag skulle göra för att kunna slappna av lite. jag har tusen saker som snurrar runt i huvudet på mig och jag kan inte slappna av en sekund. usch.. hatar det här.
en extremt rolig sak jag fick veta igår är att vi ska åka till Polen i sommar med dansen, asså ni fattar inte hur lycklig jag blev när jag fick veta det :'D jag trodde faktiskt inte att det skulle bli fler polenresor.. ever. men jovisst! ååååh det ska bli så GRYMT kul, jag längtar som tusan! nu gäller det bara att spara ihop pengar också :p
men vi hörs senare, puuuuuss.

ett år i polen, minns inte vilket xd hahah fasan va små vi var..




Jag är också sådär.. därför jag skippat skolan.. jag orkar helt enkelt inte liksom "/ it's tooo much !

2011-03-07 // 11:34:32

Hej!

Fin blogg :)

Allt bra?

2011-03-07 // 14:17:59

Va ska vi?!?!?!! när missade jag denna information :p

2011-03-07 // 18:19:59

Interesting.

2011-06-09 // 10:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback