NÄRKONTAKT MED VARGARNA

det var så grymt extremt otroligt underbart, att få klappa på och bli pussad av vargar! jag kunde knappt fatta att jag faktiskt satt där med två vargar runt mig, det var sjukt. och dom är var så himla fina! går inte att förklara hur amazing det var men här får ni lite bilder jag lyckades få ihop. det var jätte svårt att få bra bilder eftersom dom hela tiden sprang runt, men några bra tycker jag att det blev iaf :) och en snäll farbror som fotade mig med vargarna lyckades få en när Ludo(som den ena hette, den andra hette Moody) pussade mig. det kommer upp en video senare också.. när den laddat klart :) jag kommer aldrig någonsin glömma den här dagen!
Tack världens bästa älskling för världens bästa födelsedagspresent EVER!! du är bäst!!!! <33














» Jimmy

SÅ bra älskling glad att du tyckte om den :D ser ju dö nice ut :D <3<3

2011-03-06 // 16:43:53

Haha älskar sista bilden xD klockren!

2011-03-06 // 20:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback