THAT EMPTY FEELING

god morgon :)
ska iväg till praktiken om typ en halvtimma, har längtat tbx sen igår xd men jag var sjukt trött i huvudet hela resten av dagen igår. men man vänjer sig nog och lär sig att stänga av lite och inte lyssna på alla ungar samtidigt :p
vet inte vad som händer mer idag.. ska försöka ta mig ut på en långpromenad tänkte jag. det behövs. ska börja gå på mornarna nu också, har så många dagar jag börjar sent så det ska nog inte bli några problem alls. plus att jag vet ju hur mycket bättre hela dagen blir efter en runda på morgonen :)
men nu ska jag fixa mig. vi hörs sen, puuss.

tette och anna i slutet av 9an. vill ha sommaaaar :D




Det var väl inte direkt bästa bilden du kunde hitta va ? xd

Vill också ha ! ;p

2011-03-22 // 10:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback