THE HARDEST PAIN COMES IN TEARS

god morgon!
dålig uppdatering IGEN jag vet... :( försöker få tid över men det finns ingen. eller det finns nog tid men inte tillfälle. eller hur man nu ska säga. ska försöka bättra mig iaf, något inlägg om dagen måste jag ju kunna få till :)
imorse när jag vaknade, gick ut i vardagsrummet och fick se att det var helt vitt utanför fönstret ville jag bara försvinna -.- asså seriöööst, det var fan värsta våren. knappt någon snö kvar förutom alla stora högar. nu är det fuckingbajs snö igen!!! blir skit arg... är inte snön borta snart flyttar jag fan till hawaii.
jag är rätt spänd inför uppvisningen på söndag. det känns som om jag fortfarande är osäker på vissa delar i vissa danser.. det kommer nog gå bra men jag vill inte göra fel. hatar att göra fel på uppvisningar :p inte för man bryr sig men vet man att man är osäker så är det jobbigt för då blir man nervös och det är inte så värst skojsigt. höhö
aja, vi hörs senare idag. puuuss
jag på kolmården i somras :p vill ha sommar, värme och massa kolmården x)




Jag vill dööö... fast det ska bli plus på söndag igen och typ 9 plus snart så vi får hålla tummarna (Y)

2011-03-18 // 11:02:37
» moa

ja är också nervös o fan lite osöker inför imorn, men fan så kul det ska bli :D

2011-03-19 // 16:03:32
» sakki

FotografeN :D

2011-03-23 // 14:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback