THIS IS ALL I EVER DREAMED OF

hejsan, ingen uppdatering på ett tag nu. sry för det! har haft fullt upp och ingen tid över alls vid datan, har inte vart hemma.
ikväll är jag hos tette och hon,jag och anna ska ha myskväll här. laga varm smörgåstårta, äta grönsaker med dipp och annat gott :) vi kollar nog på melodifestivalen sen också x) är inte så stort fan av det där men men :p
vi hörs säkert senare,  puuuuss.
anna, jenny, jag & tette. jenny kommer kanske förbi en stund senare med sin pojkvän, se till att komma nu min beirut ;D




vart en nice kväll ändå :D

2011-03-14 // 09:45:31

Det är helt sjuukt att jag faktist ska få en egen hund :'D och efter dom tagit 2 kullar på henne så blir hon minmin liksom xD jag döööör :')

2011-03-14 // 09:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback