VÅRTECKEN

har vart ute i skogen, kom nyss hem. vi hittade massor av vårtecken.. massor av grönt gräs, knoppar, videung, blommor som är påväg osv. känns helt great att sett allt för nu vet jag att våren faktiskt är påväg :) naturen luras ju inte, bara vädret. var länge sen man var ute i skogen på det här sättet, det var faktiskt mysigt. jag gillar ju alltid att vara ute i skogen eller vad som helst men det är annat när man gör det på "barnnivå" :p eller hur man ska förklara.
det var nice iaf, nu är jag hemma och ska äta lunch. sen tbx till dagiset och efter det stressa till dansen för att träffa mer barn x) ska börja träna mellangruppen idag. har ingen aning om vad jag ska göra men det är sånt som märks.
vi hörs sen, puuss.




Nicebajs (Y)

2011-03-23 // 12:34:13
» jenny

fan vad härligt :D

2011-03-23 // 15:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback