EFTER REGET KOMMER SOLSKEN

hej, fan va dålig uppdatering här asså. förlåt så mycket, jag vill verkligen hinna med att blogga bättre men just nu är jag knappt hemma och därför blir det inte av. när jag flyttat blir det mycket bättre ska ni se :) nu är det inte långt kvar, nästa lördag flyttar jag in och jag längtar så otroligt mycket!
i helgen ska jag och tette till linköping och träffa vår pappa, det ska bli skoj. var alldeles för länge sen nu tyvärr.

jag kom nyss hem från jobbet och efter att jobbat tre dagar i rad är jag helt slut. plus att jag jobbade två pass igår.. min kropp värker överallt. varför ska man ha en sånhär skit kropp som är svag och värker redan i min ålder ? nu när jag jobbar märker jag verkligen hur skit den är -.- nu ska jag vila mig för senare är det dags för dans och det måste jag orka med. vi hörs, pusss.




Efter reget har du skrivit :P kan du snälla flytta soffan på fredagen ? den ska iallafall bort någonstans då !

2011-10-20 // 13:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback