FÖR ATT DU GÖR MIG LYCKLIG


hejjjj, dagen som startade ganska så dåligt slutade tillslut ändå bra. idag har jag jobbar från 16-21 och det kändes som en riktig mardröm imorse när jag vaknade torr i halsen, täppt i näsan, ögonen var svullna och jag var jätte hängig. men det gick riktigt bra och jag höll mig pigg enda tills sista timman framför tvn när alla var i säng. i tisdags jobbade jag kväll, igår jobbade jag delad tur(7-13.30 + 16-20) och så kväll idag. så jag är ganska så slut nu men imorn ska jag sova ut.
det som står på schemat imorn är bara att hämta nyckeln på malmstaden och så åka o titta till katterna. skönt!
vi hörs mer imorn, ska försöka få in nått lite roligare inlägg. tills dess får det duga med den väldigt snygga bilden(nmr 2) på mig ;) vi hörs, pussss.




Aa nu fan får du börja uppdatera din jävel xD

2011-10-26 // 22:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback