TIME GOES BY

hejsan, asså shit vad tråkigt och dött det har blivit här... men jag har ingenting att berätta. jag jobbar, vilar, sover. det är typ det jag gör och gör jag inte det så är jag inte hemma :o jag kan ju iofs berätta att jag allra senast kommer flytta in i lägenheten till nästa månad. kan bli tidigare då hon som bor där nu redan är på g ut :) längtar så otroligt mycket och tänker på flytten heeela tiden, det ska bli så uuunderbart att få bo där i den underbara lägenheten med mina underbara katter. går inte att beskriva hur mycket jag längtar. ska försöka ta mig till ikea så snart som möjligt också och köpa lite nödvändigheter, mamma tjatar hela tiden om att jag ska vänta tills jag flyttat in men varfööööör ? jag vill ha allt klart då, det är nog med styr med att bar flytta lix. då är det ju skönt att bara ha allt klart och slippa stå där och det fattas saker. nej förstår inte det där, jag tycker om att ha allt klart. varför vänta lix ? :p

menmennnnn, vi hörs. ska försöka hitta på nått kul att uppdatera om :) pussss





ääääntligen ! xD

Lägg upp lite vad du tänkt köpa till lägenheten, större grejer då alltså !

2011-10-03 // 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback