VI SER ALLA BÄTTRE PÅ LÅNGT HÅLL

hej! usch vad det är tråkigt att packa -.- men nu är allt klart och står o väntar på att få flytta in i lägenheten imorn :p jag är så ivrig! jag vill flytta in redan nuuuuu, ikväll får jag nycklarna iaf och sen börjar vi tidigt imorn. ikväll är det ju halloweenparty som gäller o de ska bli skit skoj, jag får ta det lugnt bara så jag orkar upp imorn haha.
det är galet vad mycket saker man kommer på sig själv att ha när man packar o ser allt :p jag har över 3 kartonger fullproppade med kläder och flera kartonger proppade med massa skit saker som jag egentligen inte änns behöver haha. det blir att rensa ordentligt imorn när jag packar upp allt, ska slänga o ge bort massor med kläder och framförallt slänga bort saker jag inte har någon användning av :)
ne nu ska jag vila en stund, är skit trött.. trodde jag skulle få sova ut igår men nejnej. mamma väckte mig såklart klockan 8 och hade jätte bråttom med dagens göror. o idag fick jag också gå upp tidigt eftersom jag sov hos dawe o han skulle till skolan :p men sånt e livet, vi hörs. pusss

stickad tröja, h&m 149:-





» Misha

Så himlans fin bild på dig sötis!

2011-11-02 // 03:52:31

fin :)

2011-11-06 // 18:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback