13/9

hejhej, sen uppdatering idag men jag sov länge o sen har jag bara slappat. ska hoppa i ett bad snart men tänkte uppdatera lite först :)
jag har fått lite önskemål på att uppdatera er om hur det går med mitt adipokillätande så jag tänkte uppdatera er lite mer om det...
...jag har märkt ganska mycket resultat redan faktiskt, mina byxor sitter inte åt någonstans längre. spec. inte i midjan :p sen har axlarna blivit kantigare, nyckelbenen synligare och mina redan utstickande höftben syns o känns ännu mer. så jag både ser och känner skillnad! jag har faktiskt inte varit så noga med varken kost eller motion biten.. tyvärr. mycket har hänt och händet just nu i mitt liv så jag har inte riktigt haft tid eller ork att tänka på det. självklart skulle det väl hända ännu mer om jag rörde mer på mig. just nu är det bara dansen som är 2-3 ggr i veckan. men jag är mer än nöjd med det som redan hänt. jag försöker att hålla mig borta helt ifrån godsaker i veckorna och äta regelbundet och ordentligt. man ska ju tappa matlusten lite grann och det har väl inte stämt sådär jätte bra på mig. vissa dagar har jag känt mig hungrig konstant men sen däremot mått illa när jag väl ätit. andra dagar är jag inte hungrig alls men så helt plötsligt slår det till och jag blir dödshungrig :p så det är lite olika.
iaf.. jag ska försöka uppdatera er lite bättre. jag rekomenderar verkligen tabletterna till er som vill ha snabba och enkla resultat :p jag har så dåligt tålamod och har försökt gå ner i vikt och få till figuren i några år nu så därför bestämde jag mig till sist för att ta lite hjälp. jag tycker absolut inte att man ska ta något sånt här som första alternativ eller bara för att utan försök först med bra kost och motion.. har ni väldigt svårt så är det här ett bra alternativ för lite hjälp på traven :)

haha oops, blev väldigt mycket. aja nu hoppas jag ni fick många svar iaf :D kram






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback