...AND SOME BAD

god morgon.. allt känns som ett helvete idag och jag känner inget hopp för någonting typ. varför kommer dagar som den här, vad ska dom vara bra för ? det känns som om hur mycket man än försöker så backar allt bara bakåt hela tiden. jag orkar inte vara orolig hela tiden längre, jag vill kunna somna på kvällarna och sova gott hela natten. jag är trött på alla miljoner tankar och all oro som bara bubblar i mig. kan inte allt bara bli bra... jag gör ju mitt bästa hela tiden. jag får väl vänta på min tur eller nått. fan för livet just nu asså. sry för mitt super glada positiva inlägg men såhär känner jag idag, än sålänge. jag hoppas verkligen att det vänder för jag vet inte vart fan jag ska ta vägen just nu. vi hörs när jag är lite gladare igen, puss.





» Erina

saker och ting ordnar sig alltid, hur illa det än är så finns det en lösning för allt. Man får ha tålamod, hur jobbigt det än är :)

2011-09-20 // 14:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback