AS WE SLEEP


såhär mysigt har jag det när jag sover, med mozart vid huvudet och pumba på benen :) älskar mina supermysiga älsklingar! <3

har glömt skriva det men jag började med tabletterna idag, jag jobbar mån-tis och jag vill inte börja med dom en jobbdag eftersom jag inte vet hur kroppen reagerar. tog första tabletten för några timmar sen, det känns bra hittils. jag är riktigt varm men det är ju så man blir av dom. jag har inte känt nått obehag iaf och det är ju super (y)




» jenny

jag tar dom också :) men jag har inte kännt ngt speciellt :p började ta dom igår, och har inte blivigt varm eller nått :p

2011-09-03 // 14:38:02

Geisha brukar smyga upp till mig när Simon åkt (A) hihi^^Håller på o lägger över alla miljooooner bilder från Polen nu xD

2011-09-03 // 16:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback