NEW IN


nytt till garderoben! några av plaggen köpte jag igår när jag var på stan, resten är beställt från h&m :) i stort sätt allt haffa jag på hm:s webbrea. är jätte nöjd med precis allting! eftersom h&m har så extrem lång leverans jämt så har jag ju hinnit samla på endel i beställningen så det blev massor med reaplagg, as bra ;)
röd tshirt - h&m 37:- rea
korallröd stickad - h&m 49:- rea
rosa tshirt - ginatricot 149:-
svart tshirt - h&m 35:- rea
skor - h&m 99:- rea
bikini - h&m ca. 60:- rea
puder klänning - h&m 49:- rea
mönstrad klänning - ginatricot 49:- rea
halsduk - monki 150:-
halsband - h&m 80:-
shorts - h&m 149:- rea




» jenny

niiiic e:D

2011-09-24 // 15:07:04

Veeery nice! :) Gillar den stickade och skorna var ju jättefina ! ^^ Bikinin vill jag med ha .. du ringer mig aldrig när det är riktigt fina o bra grejer du ser ..

2011-09-24 // 23:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback