Today


köpte lite mammakläder idag. jag har haft sån ångest varje dag nu för jag bara har några få plagg jag kan använda. känns mycket bättre nu! :) jag hittade massor fint faktiskt. en topp jag köpte ser ni bara färgen av på ena bilden, fick ingen bra bild så det fick va för idag :p är jätte nöjd med alltihop, allt är köpt på h&m.

imorse blev jag hämtad av mamma och åkte med till klocket, 13.10 var det dags för tandläkarbesök. allt såg fint ut som vanligt, jätte skönt! innan tandläkaren hann jag med att slå halvt ihjäl mig när jag skulle springa från bilen och hämta mammas glasögon hemma och samtidigt ta med mig två tegelplattor hon skulle ha hem. när jag vände mig ifrån bilen och skulle springa iväg så missade jag bomen som stod precis bakom mig och föll rakt över -.- blev skit skrajj att jag skulle slå i magen men som "tur var" fick ena knät ta smällen. har skit ont, kan inte böja knät.. väldigt onödig händelse tycker jag haha :p
på stan handlades kläderna, vi åt glass och sen solade vi allihop också :) var där med tette och jenny!




Allt var superfint! :) tack för idag!

2012-05-07 // 23:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback