julklappar och mellandagsrea

Här är lite av det jag fått i julklapp och köpt på mellandagsrean :)
Förutom allt här fick jag en jättefin staty, örhängen, en klänning, en tjocktröja, 600:- jag handlat för, en staty, en t-shirt & en ögonskugga. Tror inte jag glömde skriva nått nu.. aja, whatever xd
Jag har färgat håret också, ska försöka fixa en bild där de syns :) 
Puss :*
Det här har jag köpt på mellandagsrean, (tröja carlings, byxor & trosor Gina, skor skopunkten) förutom biobiljetten såklart. Fick två sånna i julklapp :)
I förrgår såg jag, Sakki o Inez på avatar som ni sett och imorn blir det 2012 för mig o sakki!

Den här coola tavlan har mammas kompis målat, grym tkr jag!
Den ska spegla mig ^^ tkr hon gjorde det skit bra!
Nagelkittet fick jag av sakkis gudföräldrar, vart skit glad! ^^ nu kan jag fixa mina naglar!
Sminksettet fick jag av Sakki, jag önskade mig ett sånt. Jag vart skit glad ^^ tack igen älskling <3
Det här halsbandet och armbandet fick jag av Sakkis mormor, jätte fint ^^
Dagens
Tröjan köpte jag på mellandagsrean, jc, älskar den!
Byxorna fick jag av min honey i julklapp ^^ <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback