28/4

godmorgon
igår blev en hemsk kväll, slutade med att mamma fick komma ner och sova brevid sin söndertjutna 17åriga dotter.
idag har vi nationella, är inte nervös men inte lugn heller. vet inte alls vad som väntar känns de som... man får väl se. efter skolan blir det att köpa bikinin jag la undan igår och sen drar man till halvars med sakina :)

jag är lycklig
jag vet att jag gör någon ont men jag är lycklig
och jag hoppas att du kan se och förstå snart
för jag vet att det här är bäst och att det blir bra
livet leker, jag lever... äntligen!
please don't bring me back to the sidewalk ?

tycker alla ska hålla tummarna för alla som gör nationella idag :) så gör det!
puss :*




» jenny

lycka till beirut :D <3

2010-04-28 // 10:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback