fucked up

hejhallå
är hemma
var i skolan och satt med mitt nationella engelska prov framför mig i en kvart ca, sen gick det inte mer. jag kunde inte andas och inte koncentrera mig ett skit. jag grät på toan en skvätt innan jag drog hem. mötte upp tette i rese och på vägen i spårvagnen ringer mamma o  har fått en tid på vårdcentralen så vi fick dra dit så fort jag kom hem. där var vi i ca 2 ½ timma... fick ta sån jävla inhalator skit så jag fick hjärtklappning o fick typ panik. har fortfarande inte lyckats lugna ner mig men det blir väl snart, ska slänga mig i sängen ett tag tror jag nog.
var på stan med mamma o  tette, vi käka istanbulkebab o jag köpte bikinin jag la undan igår :)
nu är mirjam o simon här och sen drar vi till bellas skolas vårfest ett tag.
jobbig dag, känns som om den ska va slut men den har nyss börjat fan.
aja hoppas ni har de bra, puss :*


den här bilden är lika värde o betydelselös som jag är idag, puss på de!




» jenny

du är inte värde oh betydelselös :o tro inte det beirut ! blir orolig när du vart på sjukhus o att du grät inatt, vad är det? :( finns här det vet du <33333

2010-04-28 // 15:47:54

Rastlös till 11000000% på den där jävla vårdcentralen xD

2010-04-29 // 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback