isn't it lovely

hejhej
kom hem för en stund sen efter att vart hos jonte med han, jocke o jenny. jenny är jag ju med nu me iofs för hon sover ju här inatt :p iaf, vi flummade sönder och jag skrattade nog för hela sommarlovet som gått ikväll xd
sen såg vi på remember me och den var sjukt bra o robert pattinson e så sjukt fiiiin ;o
ville bara hoppa in i tvn o käka upp han (A) haha
jag och jenny grät såklart, rekomenderar filmen till ALLA :D
nu ska vi sova, puss!





Guuuud vilken fin header du har! :)



Jag har faktiskt tänkt kolla på den filmen, det har bara inte blivit av. Kanske dags att ta tag i saken :)

2010-08-05 // 07:52:43

Den är bra :D

2010-08-05 // 12:37:39
» //S

Remember me är gryymt bra! Älskar min Robert! haha

2010-08-07 // 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback