kvällstider

hejhej
var tvungen att åka hem från jenny, skulle ju sovit där inatt. hann vara där i lite mindre än en timma kanske o sen fick jag knappt nån luft...
när jag blir förkyld och när luften är som den är nu sätter det sig på mina luftrör och jag måste använda astmamedicin, får verkligen knappt någon luft alls. det känns som att andas igenom ett enmilimeters tjock rör :/
inte kul alls, så jag var tvungen att ringa o be mamma hämta mig så jag fick komma hem o ta bricanyl eftersom jag hade glömt ta me den. känns lite bättre nu, släpper nog mer snart.


usch min webcamera är verkligen urdålig, men det får duga tills jag känner att jag kan lägga ut mer pengar på en bättre :p





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback