the dreams is what keeps me going

hejhej
tror jag har feber, svettas typ och det är inte änns varmt. har ett jävla tryck i huvudet också, har haft det i några veckor nu..
ska bara ta det lugnt tills jag ska till älskling ikväll, titta på tv o sådär. inte ofta jag tittar på tv nu för tiden faktiskt :/ gjorde det jämt när jag var mindre, hade minst en serie varje kväll jag följde xd haha
aja, ska gå o sätta mig i soffan igen o se om det kmr något bra program. väntar på att top model 3 ska börja klockan 4 :p
puss


jag ska verkligen åka till indien nån gång i mitt liv! massa andra ställen med men idag har jag fastnat för indien :) vill se massa olika kulturer, miljöer, klimat osv. :D




Vill också dit :D

2010-08-02 // 16:53:00
» Misha

Haha, för de där bilderna visar ju verkligen såååå mycket av hur Indien verkligen ser ut :P Puss

2010-08-05 // 15:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback