GOD JUL!

God jul allihop, hoppas ni får en underbar dag.
jag saknar julkänslan totalt, inte änns chokladtomten kunde få fram den. jag vill känna som när man var liten, jag vill att julen ska betyda någonting. för oss här hemma är det en helt vanlig dag men lite annorlunda saker men ingen ny känsla. trist, som fan. längtar till mina egna jular, då jävlar ska det vara ordentligt med julkänsla och glädje så det bara lyser om det :)
ha en fin julafton, puss.
känslorna du väcker i mig visste jag inte fanns.
att dom skulle försvinna, inte en chans!
mitt hjärta du får att brinna
ingen är som du
jag älskar dig mitt hjärta
för att du är precis just du.





God Jul på dig gumman! <3

2010-12-24 // 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback