6 juli

hejsan
är hemma nu efter att sovit hos inez
min kropp var helt sönder igår
höften satt typ fast, ryggen gjorde ont hur jag än låg, huvudet värkte av alla spänningar, benen värkte. allt på vänster sida, förutom ryggen i vissa fall. hemskt :/ hatar att ha en kropp som en 80årig tant lr nått...

iaf, idag vet jag inte riktigt vad som händer. ska nog umgås med sakki o inez. ovanligt, nej :) lovely, ja!
mitt rum ser ut som ett helvete men jag orkar inte städa.. får bli nån annan gång xd
vi skulle åkt o badat på morängen men det regnade så det sket sig :( men vi hittar på nått annat ist!
hoppas alla får en fin dag, vi hörs!

you wont say no thx to beauty





Ni skulle åkt med ! :(

2010-07-06 // 15:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback