kvällars kvällar

hejhej
sitter här och gör ingenting
har redigerat lite bilder sakki skickade
hon, inez o becca sitter på ett hotel i madrid o spelar kort
jag ser dom i camen, dom är söta :)
lyssnar som vanligt nu för tiden på melissa horn, hennes underbara röst och hennes underbara texter som alltid prickar så rätt! <3
imorgon är sista dagen mitt sommarlov ska vara tråkigt för sen kommer dom hem!(har som ni kanske märkt suttit här hemma i mitt nu hemska rum i flera dagar) vi ska hitta på så mkt kul :D så som bara vi kan!
gillade mitt rum förut men inte längre, nu har det blivit som ett fängelse, har lix vart fast här.
velat ut men ändå inte kommit nånstans. inte för att jag inte velat men har inte haft nått o göra :/

ska fira midsommar vid löfstadslott med sakki och hennes släkt, lovely :D ska bli så kul!
har inte firat midsommar ordentligt mer än några ggr lite halvt sådär när jag var liten så det ska bli underbart, tack att jag får vara med <3
längtar dit :)


hur kan man falla så snabbt ? utan minsta föraning faller hela livet sönder i knät på mig. jag orkar inte ta det mer, jag orkar inte tänka. orkar inte förklara, orkar inte förstå. jag orkar inte vilja och jag orkar inte såra. jag kan inte. jag vet hur ni ser mig nu, men jag måste få se mig själv. det gör jag inte nu, inte alls. jag har tynat bort så länge. det finns ingenting kvar. fanfanfan.

vart försvann du ?




<333

2010-06-24 // 14:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback