yesterday

om gårdagen då!

jag, tette och anna hade satt ihop en liten plan för att överraska jenny på sin födelsedag.

jag och anna mötte tette  på hc och köpte tårta och sen drog vi hem till tette, fixade mysigt och sen skulle jenny komma(hon visste ingenting om att vi var där eller det andra), jag och anna sprang ner och gömde oss bakom hissen och när jenny kom kidnappade vi henne med ögonbindel och tog med henne upp till tette. där hjälpte vi henne av med ytterkläderna, tog av ögonbildeln och sjöng för henne :D

sen hade vi slagit in hennes present i en godispåse också så hon trodde först hon fick godis höhö :p smarta vi e! det vart en skit fin dag med er underbara vänner och jag hoppas du fick en bra födelsedag älskade beirut <3

på kvällen var vi vid ljuraskolan, spelade basket och drack lite :) nicebajs! var dock sjuukt kallt så det blev inte så länge :/





» jenny

dagen vart jätte bra :D tack för allt ! <333

2010-10-17 // 13:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback