you know that you can lay it all on me



























sitter här o lyssnar på underbara the used, det är några av de få band jag aldrig tröttnar på. en del av mig lix.
har vart på dansträning, även om stämningen inte alltid är lika prima så är det alltid lika underbart ändå.
dans är livet, en del av mig.
jag är lycklig, jag mår bra. bitar fattas, men det gör det alltid. inget att klaga över utan bara att ta tag i skiten.
jag hoppas ni alla mår bra och tänk på det, det är alltid något som inte är på topp. don't let it get you down. puss!
(vart nått cp när ja la upp det här inlägget så om det ser cp ut så vet ni hehe)




» jenny

(Y)< <333

2010-10-28 // 19:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback