jag tror på dig och mig, på oss.

god morgon! gick upp runt halv 10 och låg först och dega till 10 sen hoppa jag in i duschen och plötsligt kommer jimmy hem :p blir alltid lika skraj när jag står där i duschen och helt plötsligt hör någon traska runt i lägenheten haha. han lyckas alltid komma hem just när jag står i duschen. han kom hem på frukost för han jobbar så nära idag :)
jag är helt vimsig.. förstår inte vad det är med mig. i flera dagar nu har jag hela tiden trott att det är en dag före och idag ska vi på ultraljud vid 3 men jag hade fått för mig att det var vid 1 :p så nu fick jag ställa om helt det tydligen inte var onsdag, alltså har jag ju inte dans idag och ultraljudet var inte klockan 1 utan klockan 3 haha.

nu ska jag mysa här hemma tills det är dags att fixa sig och dra iväg :p




Naaw, va fina ni är, du och Mozart!

<3

2012-04-03 // 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback