I will make it right

Snodde lite bilder av syster Sia ifrån helgen
Nu har vi beställt barnvagn och jimmys far har vart på besök en stund :) det blev vagnen jag la upp för några dagar sedan fast med svart chassi. Jag hoppas jag blir lika nöjd när den kommer som jag är nu! jag ska gå och ta ut rabarberpajen jag bakat ur ugnen nu och sen ska jag bara ta det lugnt och se fram emot morgondagen :) vi hörs, puss!




Våra fluffbollar är super sööta trots deras försök att låta hemska.! haha

Tror du blir super nöjd med vagnen.!

Ses imorrn ! <3 <3 <3

2012-06-14 // 21:06:17
» Mia

Hejsan!!Har inte hunnit svara ännu. Fullt upp med en liten men jag ser ju att du redan beställt vagnen. Och jag är absolut inte missnöjd. Den är normal storlek för en 4 hjuls vagn. Däremot upplevs den lite större då den har breda hjul. Men i vårat vinter klimat i luleå så är det att föredra framför cityvagnar med två små hjul fram=). Vi har som inget att jämföra med heller förutom min kompis buggaboo. Men dom stålarsarna ville vi lägga på annat=) Vi är helt enkelt Nöjda!!Perfekt promenad vagn. Rejäl! Ett plus att man kan ta lös liggdelen som gumman nu sover i i sängen som skydd då min karl dansar karate moves när han drömmer haha..Ett tips är att köpa till regn/vindskydd och insektsnät=) Bara fråga på om du undrar något mer när ni mottagit den. Mvh Mia=)

2012-06-14 // 21:29:05
» Mia

Och Grattis föresten till bebis i magen=) Att bli mamma är den bästa upplevelse som finns!!

2012-06-14 // 21:30:24

Din jävel ! Varför baka du nt när jag ville ha ? :(

2012-06-14 // 22:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback