30e

Den 30e blir det party, för första ggn på typ ett år!! Jag längtar så gaaalet mycket :D Jag ska dansa, sjunga, skratta och bara ha skoj heeeela natten lång med mina finaste vänner. Jag kommer säkert sakna min prinsessa redan efter en timma men jag tror jag behöver detta, bara få ha kul en kväll! Man kan ju inte festa när man är gravid heller så det blir väldigt länge vi kvinnor får sitta hemma och tråka när vi får barn :p visst kan man följa med men vem fan vill stå och dansa nykter med en tjockismage bland sina fulla vänner liksom haha.
Iaf, den 30e smäller det wohoooo! Jag får ju passa på o ha kul för ett bra tag framåt igen så fan vad skoj vi ska ha :D <3




Vi ska ha så jäääävla kul !! Vi börjar kvällen med fix, bara vi tjejer ;D då börjar vi snutta på drickan, sen när vi är klara kör vi gärnet tills folket börjar rulla in och seen puls (Y)

2012-11-21 // 13:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback