I'm back

Hej på er! Jag har mått dåligt i några dagar och har därför inte lagt någon energi på bloggen.. jag har känt mig öm i hela kroppen, haft huvudvärk, känt mig yr och väldigt trött.Så ao.. jag har bara tagit det lugnt, sovit halva dagarna och inte gjort mycket alls. I måndags kväll var jag hos Tette och åt middag och hade det trevligt med henne, Anna, Jenny och Jimmy(inte min jimmy). Efter det kände jag mig sämre igen efter att mått lite bättre på dagen så dagarna efter har jag bara tagit det lugnt..
Idag mår jag hittils bra, vi låg i sängen enda fram till kl. 13 dock för att jag var så hiimla trött. Men nu är vi uppe, jag har tränat lite här hemma och snart kommer Jimmy hem från jobbet. Då blir det att laga mat.. har inte bestämt vad än dock och sen blir det myskväll! X-factor med godis och chips :) Vi hörs snart igen, puss.
 
 
 
 
 




» Sakke

Vad fin hon är <3

2012-11-10 // 13:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback