I've come a long way

Make up & styling: min grymma syster Tette  Foto: Tette  Redigering: Jag
 
Jag var make up-modell åt Tette igår, vi var där typ hela dagen och sen följde Tette och Sanna med hem hit till strax innan 20 :) Därmed fick jag mina två promenader igår (y)
Hemma här lagade jag och Sanna jätte god korv stroganoff, jag är ingen höjdare i köket men med Sannas hjälp blev det ju prima :D jag fick även ett recept på ost och skinkpajj av henne som jag ska försöka mig på någon dag.
Idag är det dansträning som gäller, jag har lite att förbereda dit så det är bäst jag sätter igång. Vi hörs snart, puss.




Sanna gör alltid underbar mat! she's thaa boss ;D

2012-11-15 // 01:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback