A new life

Idag var vi uppe på vrinnevi och hälsade på Sofia som fick sin efterlängtade son igår :D han var sååå fin och sååååå liten!! Underbart <3

Har vart i hundgården tsm med mamma och bella också, det var massor hundar så bonzo fick busa av sig ordentligt :) det var riktigt skönt att komma ut i friska luften en stund!

Den senaste veckan har inte vart så bra när det kommer till min hälsa.. Jag har vart väldigt yr varje dag och kroppen orkar inte nånting.. Jag fortsätter att gå ner i vikt och känner mig jätte trött hela tiden. Jag ringde efter en ny läkar tid igår iaf så på onsdag ska jag äntligen få veta vad jag kan göra för att må bättre. Är det så att jag för min hälsa måste sluta amma så har hon iaf fått amma i fem hela månader och det är inte pjåkugt alls! Men vi får se..
Idag på hundgården svartnade det för ögonen i några minuter men jag lyckades hålla ihop det och det blev bättre efter en stund.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback