var är min famn

Hej. Igår kväll och natten har vart kaos.. Sandra ringde mig strax efter 21 igår och berättade att Bonzo sprungit bort ifrån sitt nya hem i Vadstena. Han hade kommit emot elstängslet till en hage och blivit så rädd så han bara kutade därifrån.. han hade vart borta hela dagen. De hade letat massor, ringt polisen, lagt upp på blocket och fb men utan respons. Vi gick över en dyngsur åker som nådde upp till axlarna på oss mot slutet, vi var heeeelt dyngsura och hade inget ombyte med oss men det hindrade inte oss. Efter det åkte vi runt i bilen så långt vi kom åt alla håll och kanter, ropade och tittade överallt men inga spår efter Bonzo..
Tillslut runt 2 tiden fick vi ge upp.. jag hade redan somnat ofrivilligt ett antal ggr i bilen haha.
Så vi åkte hem.. dyngsura, oroliga och besvikna över fårt resultatslösa sökande.
När jag precis somnat hemma så får jag ett mess "HAN ÄR HEMMA :D", då hade han kommit hem ca en timma efter vi åkt och skällt utanför dörren. Vi tror att han måste hört oss ropa efter honom och sökt sig hem. En enorm lättnad var det iaf.. är besviken på att jag inte fick träffa honom men huvudsaken är att han är hemma oskadd :) Älskade Bonzo.. så orolig jag var.
 
Idag har vi vart i klocket, vi sov där då Alicia stannade där medans jag letade efter Bonzo. Nu är vi hemma igen. Imorn är det tvättstugan som gäller och så tänkte jag se till att komma till parken med Alicia :) hoppas på bra väder, har ingen koll faktiskt.
Vi hörs mer imor, puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback