livet kan vända fort

Hej allihop, eller ja.. ni som är kvar. Jag är tillbaka, med ett nytt liv och förhoppningsvis ett gladare!
Jag blev hastigt ensamstående och bor nu själv med mina två små älsklingar Alicia och Bonzo. Orkar inte gå in mer på det men så är det iaf. Just nu är livet kämpigt men det blir bättre! Jag ser ljust på framtiden.
Den senaste veckan har känts som flera månader.. så mycket har hänt men ändå inte.
 
Så nu är det ett nytt liv ni får följa här, mitt nya egna liv tillsammans med min underbara dotter och galna vovve! Hoppas ni följer med igen :) puss och kram
 




» Pappa

Livet består av toppar och dalar.
En sak är säker, att det kommer soliga dagar efter regn då gräset bara blir grönare och fåglarna kvittar gladare än någonsin.
Ta hand om Dig, Alicia & "Galningen".

2013-03-13 // 10:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback