Back on track


Hejsan. Jag har vart sjuk hela lovet och när jag äntligen var på bättringsväg åker Alicia på tredagarsfebern... Usch vad hemskt det är att se sin älskling så dålig. Hon var stekhet hela hon och helt slut :( som tur var åt hon i alla fall bra, tills hon blev bättre.. Det var då hon inte ville ha mat :s men vi fick i henne välling ibland i alla fall och vatten i mängder.
Nu är vi bra i alla fall, jag är lite krasslig fortfarande men det finna ingen mer tid att spilla åt soffan. Idag gick Alicia tillbaka till dagis och imorgon börjar jag praktiken och jag börjar med ett kvällspass.. 12-21. Det var ledigt idag.
Nu är det slapp i soffan som gäller o sen spikmattan innan läggdags. Vi hörs, puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback