Stuck

Hej på er. Inläggen flödar inte direkt här på bloggen just nu, tyvärr. Jag har praktik och har vart sjuk.. Är nästan helt frisk nu äntligen. Fick dock ringa sjukvårdsrådgivningen igår pga konstig värk i kropp och hud. De trodde jag har nån infektion eller nått virus i kroppen, förhoppningsvis är det bara det. 
Ligger o tittar på tv nu och ska snart lägga mig... Är så trött hela tiden.
Vi hörs mer imorgon, puss och kram.

Känner mig lika slö som Tyzon ser ut här :p synd man inte var katt.. Höhö




» linda

Ja men ja har oxå känt mig sjuk i flera veckor. Ont i kroppen o öm överallt ! Något skit är det som går. Alva o tyra har oxå haft ont i kroppen.. :/

2013-11-14 // 06:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback