Autumn

Idag var jag bara med på dagis i en halvtimma och sen fick Aliciq vara själv. Jag gick o mötte upp Tette och tog en promenad under tiden :) nu är hösten verkligen här och jag älskar det. Alla underbara färger, den friska luften och alla mysiga kläder. Dessutom är det ju underbart med mörka kvällar och tända ljus! Men nog om det haha..
Det hade gått bra på dagis, Alicia slutade gråta innan jag ens hunnit därifrån och var lugn när jag kom tillbaka. Hon hade vart lite ledsen emellanåt men så är det ju. Det känns bra iaf, hon är ju så himla mammig så jag är förvånad att det går så pass bra ändå som det gör :)
Nu ska jag o Tette plugga.. Om Alicia tillåter -.- vi får väl se. Puuss




Min fina Nikki ^^ ;* höst är en typisk Desi årstid xd

2013-10-03 // 00:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback