fotografering

Idag ska Alicia ta en-foto på dagis, vi fick en tid en kvart efter att hon slutat så det blir ju perfekt att fixa iordning henne innan :) Jag tar med hennes "fotokläder" sen, dom fick hon inte ha på dagis för då hade dom nog inte vart så fina sen när det är dags för fotografering haha. Jag valde att hon ska ha kläderna hon har på den här bilden, jag tycker hon är så fin i dom. Endel säger att det bästa är att ha en enfärgad tröja för att inte dra fokus ifrån ansiktet och visst kan det stämma men jag tycker att Alicia kommer fram väldigt fint i den här rutiga klänningen så jag valde den :)
Det ska bli så kul att få ett ordentligt foto på skrutten, jag ska ta ett stort och rama in tänkte jag. Extra bra blir det eftersom hon nyss fyllde 1 också, så det blir ju lite som ett 1års foto också. Två flugor i en smäll, perfekt ;p




Blir nog jätte fint! Längtar efter att få se :D

2013-10-14 // 20:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback