good day

Jag älskar när man kan sätta sig ner i soffan på kvällen och bara känna sig nöjd, idag är en sån dag. Jag lämnade Alicia på dagis klockan 9, därefter uträttade jag lite ärenden för att sen sätta mig och plugga hemma, sen kom Tette hit och vi gick ner på stan och uträttade ett ärende, hon följde med hem hit igen en stund och sen var det Alicia-tid. Efter att hon somnade straxt efter sju har jag tränat, pluggat, duschat, ätit lite och nu ska jag bara ta det lugnt och varva ner. Jag kommer nog somna i soffan som vanligt nu för tiden haha :p men det gör inget, jag tycker det är mysigt.
Imorgon väntar ungefär samma upplägg på dagen men med fredagsmys såklart :) Det blir fiiiint!
 
En sak jag vill berätta bara, jag är så stolt över vår lilla tjej :D idag är tredje kvällen hon lägger sig i sängen vaken och somnar själv utan att säga ett ljud :D:D förut började hon tjuta så fort vi sa god natt men det gick över bara sådär. Hon växer så mycket i sig själv med dagis, jag märker tydligt hur hon blir självsäkrare och modigare. Min stora flicka <3




Det vart en härlig dag :) Alicia förändras i sitt sätt varje dag nu! Häftigt och kul !

2013-10-14 // 19:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback