in med det nya

Hej på er. Jag har haft en toppen dag, hoppas ni också haft det.
Det började med en runda på stan för mig och Alicia tillsammans med Tette och Jenny, det blev några nya toppar till mig och mjukisar och en mössa till Alicia. Sen gick vi alla till affären och handlade hem lunch som vi åt här, kyckling med sallad. Mmmmums!
Sen var det iväg igen, när Jimmy slutat jobbet åkte vi iväg på sulkyjakt och vi hittade en super bra som fick följa med hem :D Det blev en babytravel, ska skriva om den mer imorgon. Vi är super nöjda i alla fall och det ska bli så skönt med en mindre, smidig vagn med swivelhjul fram.
Sen  åkte vi vidare till citygross för storhandling, så nu är kyl och frys påfyllt igen och vi köpte äääääntligen hem en vååååg! Under åren vi bott ihop har vi inte haft en våg haha.. har alltid passat på att väga mig när jag kommer hem till mamma :p men nu äntligen kan jag göra det hemma!
Nu är det idol som gäller, som för den delen börjar nu igen så.. ha en fin kväll, vi hörs mer imorn. Puuuss
 
vad tiden går fort! min lilla skrot <3
 




Vart en bra dag :) sulkyn var jättefin & skön att köra!

2013-10-26 // 00:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback