love will always be stronger

 
 Hejsan. Jaa finns inte mycket att säga om dagen.. jag har blivit bättre i halsen nu emot kvällen efter att jag tog bisolvon, Inatt hostade jag massor så jag fick springa in på apoteket och köpa slemlösande.. :/ inget trevligt ämne kanske men det är ju inte direkt någon hemlighet att folk blir förkylda såhär på hösten.
Dom är jätte glada för Alicia på dagis, hon går mer och mer och snart väljer hon nog det över att krypa när hon vill nånstans fort. Än så länge så kryper hon ju helst men det verkar som det byter snart :)
Hon är vääääldigt matglad på dagis också och det känns jätte bra, ännu ett tecken på att hon trivs. Hon bryr sig inte ens när jag lämnar henne på mornarna :p jag är mer ledsen än hon, haha!
Imorgon hoppas jag att jag kan återgå till träning igen, hatar att inte kunna träna när jag vill.




Hoppas du mår bättre imorn! Vi tränar typ 14 då, då blir vi nog klara lagom till o hämta Alicia :)

2013-10-29 // 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback