sov sött vackra ängel

Idag har vart en av de värsta i mitt liv. Döden lurar bakom varje hörn och de minsta sakerna kan vara det som avgör..  Det är så skrämmande och så hemskt. Oskyldiga liv förloras, för vad ? Ingenting.
Jag är frustrerad, arg, förvirrad, rädd, chockad och så otroligt ledsen. Idag och många dagar framöver går mina tankar till Nikki som förlorade sitt liv idag pga en hemsk olycka... Fina, underbara Nikki <3
 
Jag har fått lite ny energi av en underbar kväll med min dotter. Vi läste bok och hon somnade så fint i min famn, hon vaknade till när jag skulle bära in henne i sängen men sa inte ett knyst utan somnade bara om direkt i sängen. Min dotter är det finaste jag har, i såna här tider när man påminns om hur jäkla orättvist livet är. Hur lätt allt kan ryckas ifrån en.. då vill jag bara sitta hemma med Alicia, hålla om henne hårt och aldrig släppa taget. Vad som helst kan hända, när som helst, var som helst. Det gäller att ta vara på livet, sig själv och sina nära och kära.
 
Usch... hemska dag. Hemska orättvisa.
Vi hörs imorn, puss på er och hoppas att ni är lyckligare än jag idag. Gå nu och ge er mamma/syster/dotter/son/partner en stor kram. Byebye
 




Blir tårögd när jag ser den där bilden... jag saknar min ängel <3

2013-10-14 // 19:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback