unreal

Måndag igen då, Alicia är på dagis och jag sitter hemma just nu och ska börja plugga. Undra hur det går för Alicia idag, om hon går nått mer på dagis eller om hon fegar och kryper runt :p Självklart kommer hon inte att gå hela tiden men jag hoppas att hon blir extra pepp av sina kompisar och försöker gå ännu mer. Vi får väl se hur säker hon känner sig när hon kommer hem, jag får fråga lite sen när jag hämtar hem henne :)
Det känns så konstigt, min lilla prinsessa som nyss bara kunde stå själv i nån minut kan gå!! Hon tar ju bara några steg i taget men det måste ju börja nånstans :D stört! Jag är så stolt och lycklig. Snart kan vi gå promenader och skippa vagnen, ååååh det går för fort! Mammas stora flicka :D:D:D




Så jäävla sööt är hon ! ;* är döglad över att hon äntligen kan gå :D !

2013-10-23 // 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback