Hi again

 
Hej på er. Oops så blev det hela två månader sen jag bloggade sist.. hehe.
Jag har börjat skolan, komvux vård och omsorg. Jag tycker det är jätte intressant och det känns ljust, jag ska klara det här!
Idag fyller Alicia år och imorgon börjar hon på dagis, shit vad tiden går fort. Det ska faktiskt bli bra med dagis, inte helst för hennes skull.. hon behöver träffa andra barn, leka och lära. Men också för mitt pluggande, det har vart väldigt svårt att få till tid till att plugga men sen har jag ju iaf dagarna att plugga gärnet. Jag går en flexibel linje där vi bara har tre 3timmars lektioner i veckan.
Nu när Alicia börjar dagis har jag ju också mer tid åt bloggen så nu drar vi igång här igen tycker jag :)
Jag har mycket planer och vilja till nya rutiner i mitt liv och dom ska ni få följa med på. Ja hur många ggr har man inte sagt så då.. jo men jag är faktiskt redan igång och nu drar det igång ordentligt när jag får tid :) Jag ska också börja gymma nu så det här blir nog super :))))) Vi får väl se! Alicia får ni också följa lite såklart, min prinsessa <3
Vi hörs snart igen, puss på er.
 




Kul att du bloggar igen! Det vart ju en mindre blogg för mig o följa.. Tråkigt :(

2013-09-23 // 23:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback