For the last time

Livet förändras, människor kommer och går.. Ibland för många gånger. Man ska inte ångra någonting i livet utan lära av allt och vara tacksam. Det enda man kan göra är att vara positiv och tacksam, så löser sig resten. Kämpa för det som lyfter dig i livet, släpp det andra. Se den hela bilden och lägg inte energi på små negativa saker, det tjänar ingenting till. Allt kan inte vara super hela tiden, huvudsaken är att det går åt rätt håll och att slutmålet blir bra.
Låt dig glädjas åt allt det fina i livet, stort som smått. Extra åt det lilla, det är det som kommer få dig till det stora och som gör dig positiv. Och positivt drar till sig positivt, as simple as that ;) Ingen glädje är onödig eller fel. För det är väl det vi vill och ska vara? Glada!

Jag och Alicia är själva, ska inte säga annat än att jag faktiskt trivs. 
Jag vill bara vara själv nu, fokusera på glädjen i livet och leva med ett leende på läpparna, för det är så jag vill leva och det är sån jag innerst inne är.

Jag och Alicia bor i en uuunderbar lägenhet, jag jobbar och står i och livet känns bara ljust.sommaren är här, jag är fylld med liv och lust och aa... Jag älskar livet!
Kanske ett konstigt inlägg bara såhär men det var såhär det blev :)

Vi hörs snart igen ☀️





Bra Desi! Jag är på och tsm ska vi bara bli starka själva nu och trivas med livet :) love you <3

2014-06-10 // 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback