I will blossom

Hejhej. Fick hoppa in och jobba idag fast jag skulle vara ledig, money money 👍 det blev ett pass 8-16. Nu är vi hemma och igång o tvättar, Alicia är trött efter en dag ute i solen, dom är ute både för och eftermiddag på dagis när vädret är bra och det tycker jag är super bra!
Att jobba inom hemtjänst är plågeri i den här värmen... Inte ens cykelbyxor får man ha :( jag blir som levande död alltså... Men man överlever.

Imorgon ska jag försöka ta mig till banken, städa och sen är det kvällsjobb som gäller. Hoppas att det blir en bra dag!






Jag ser iinte fram emot ännu en djävulsdag på jobbet.. lr asså tiden är djävulsk! Plus att det ska regna hela em/kvällen imorn.. -_-

2014-06-10 // 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback