svar

har fått förfrågan om att berätta lite om min gymnasielinje, Spa Hälsa & Friskvård, så jag tänkte slänga in ett kort litet svar :)
vet inte riktigt vad jag ska säga men.. vi lär oss helkropps massage(att massera hela kroppen), vi lär oss olika spa-behandlingar(t.ex. ansiktsbehandlingar) vi läser medicinsk grundkurs(alltså skelettet, muskler m.m.), vi har gympa och så. senare i linjen ska man få välja inriktning.. antingen mer åt Spa-hållet eller mer åt att bli typ personlig tränare. vi har praktiskt en gång i veckan och så ska man sköta endel praktiskt själv utanför skolan också. vi har praktik på vildmarkshotellet och så ska vi iväg på andra ställen också har jag för mig, sen har vi självklart egen praktik i några veckor då och då(inget jag har full koll på). på skolan här i Norrköping har vi typ bara unga lärare vilket jag ser som väldigt positivt, dom är mer på jämn nivå med oss elever.. vet hur dom ska prata med oss osv. vi har en väldigt skön stämning på skolan.
linjen ska ändras lite till nästa år så jag vet inte riktigt hur förändringarna blir men jag tror nog inte att det blir något av det här som går bort utan att det skulle bli mer idrott också :)
vet inte vad jag ska säga mer, jag hoppas att du fick svar på det du undrade. kram




ursäkta mig dessi, men hur kan du sitta och prata om en skola du aldrig är i? Du har ju vart där typ en eller två gånger sen jul lovet, XD just wondering, kram!

2011-04-28 // 16:10:04
» Kelly

HAHAHAH, alltså seriöst. Finns inget annat att göra än å skratta åt anonyma kommentarer som bara är dryga och helt onödiga. Moget att känn

2011-04-29 // 08:19:41
» Elin

Jag tycker den första komentaren var ett slag unger bältet. Hur fan kan man ens uttrycka något sånt när man inte vet all fakta. Bara drygt. och som Kelly sa, man kan seriöst bara skratta åt sånna personer, omoget säger jag bara..Kan inte stå för vad dom säger och säga vem dom är..Hoppas man kan hitta personen och ställa den mot väggen. Så säger bara det.. Ge fan i o lägg er i andras liv som ni inte vet ett skit om..Kram på dig dessi du är saknad i skolan. Iallafall för min del =) <3

2011-04-29 // 11:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback