I WILL STAND STRONG EVEN THOUGH LIFE GOES WRONG

hejsan!
har vart på vårdcentralen idag och tog både stick i fingret, blodprov och andades i inhalator. inte så värst kul men fick iaf lite mediciner vi ska hämta ut så får hoppas på att jag blir bättre sen. kanske inte har nämnt det men när jag blir förkyld lr när det är pollensäsong så svullnar min hals i stort sätt igen och jag får jätte svårt att andas, har aldrig vart så illa som det är nu men har haft svårt förut med. jag har nån liten astma och har en bakteriedödande inhalatorgrej jag ska ta när det blir såhär men nu hjälper den inte alls så vi åkte upp idag för o få hjälp och jag hoppas verkligen att det ska göra det också. doktorn jag hade var skit dryg och jag hade bara lust att smälla till henne, hon var en sån där som inte vill lyssna på vad man säger och gör allt för att få en hålla tyst typ. usch!
aja, nog om det xd
ikväll ska jag med jimmy till masken och lizette, hoppas på en nice kväll. det skulle komma lite folk dit o vi ska dricka o så. nice.
hoppas ni mår bra och så, puss.




Nice pic ;p Usch.. låter nt kul !

2011-01-07 // 14:38:24

Stackars dig!!!

2011-01-07 // 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback